Ett Hundliv

Ett hundliv är ganska kort men kan rymma väldigt mycket eller nästan inngenting, det är upp till oss vad deras liv skall innehålla.

Idag förlorade vi en kär vän en gammal vän SKYTT född 1996-03-11 och död idag 2011-02-20  Nästan 14år fyllda.


För varje vän man förlorar desto mer smärtfyllt blir det eftersom var och en av dom tar en liten liten bit av ens hjärta med sig.
Dom säger att tiden läker alla sår men jag är tveksam det gör ondare och ondare ju fler gånger det händer.

när jag var 7år dog Freja min vapendragare min syster och vän förvisso bara en hund men sorgen var den största jag dit tills upplevt.
sedan har hundar kommit och gått men sorgen och saknaden efter dom biter sig kvar där än.

Man vet att man är egoistisk när man vill ha dom kvar fast sjukdom eller annat gör att deras liv inte längre är kvalitet. Men likväl önskar man att dom i sista sekunden skall skutta fram med sorglösa steg ingen smärta mer, Ja man önskar att dom kan vara med en jämt.

Jag saknar dom alla Kita, Freja, Spana, Henny, Gina, Korax, Flisa, Kymrique och nu Skytt livet är tomt utan er, ni fattas oss.

Jag hoppas den finns den där regnbågsbron där man åter igen skall få mötas och återförenas med de sina.

Jag hoppas smärta och sjukdom försvinner där på de eviga ängarna jag hoppas det finns saker att roa sig med och att dom kan få vara just det dom är Fria lyckliga hundar

// Annica

Kommentarer
Postat av: Majken

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 10:29:55
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 06:58:13
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0