Sommar rapport

Träningen går framåt och vi har börjat labba med olika miljöer.
Nanook håller på med miljöträning för fullt och vi skall snart bege oss i väg på en liten tågresa och en semester tripp.
Vi har ju börjat med Agility också men där har jag mellan varven svårt att få henne att fatta att vi gör detta tillsammans men hur som helst tycker hon att det är kul med undantag från sist då hon hellre ville köra prepsök/specialsök =P

Annat nytt är att jag förmodligen sätter mig vid skolbänken i höst igen för att fortsätta min bana som larm och signaltekniker medan lussöket får mogna och långsamt jobba sig fram så att jag ser om det går att stå på helt.

Ytterligare en hund eller 2 skulle behövas så att man kan varva och under tiden jobba fram fler av dom.

// Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0