Nookisen och Ocean

Nu har vi haft Ocean i några veckor inne på den 5 närmare bestämt Hon har löpt och jag börjar fästa mig rejält vid henne. Vi har cyklat sprungit och dom dvs Nanook och Ocean jobbar bra tillsammans i draget.

Nanook äter som hon skall men har varit till vet akut, vi hittade inga fel men skall hålla koll på henne för att se så att hon inte blir sjuk igen.

Idag har vi cyklar och dom springer tätt ihop och lyder röstkomandon väldigt bra båda två, Ocean har ett lite högre tempo än Nanook men det får jag reglera med att hålla ner farten lite.

Har avverkat 200 poäng på El utbildningen jag går av 500 så nu är det bara 300 kvar, känns som om det verkligen går framåt med det mesta.

// Annica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0